Yeni Renk Açıcı Sprey ....

Yeni bişey buldum ve hemen denemek istiyorum ee yaza gırerken bı değişiklik şart değilmii :) 
Yeni renk açıcı sprey (Schwarzkopf Blondme) az miktarda peroksit içeriyormuş. Çalkalayıp saç uçlarımıza püskürtüyoruz ve içeriği aktive etmek için saç kurutma makinesinden yardım alıyoruz ,Saçı 8 tona kadar açıyormuş.. Bir hafta sonra saç uçlarım ız iki ton açılmış gibi oluyomuş. Ama bunu yapan arkadaslarım saclarınız bal rengı sarı yada acık kahve gıbı olucakkı saclar sararsn yada sarı olanlar daha canlı sarı olsunn ..Fiyat hakkında bilgi veremiyorum çunku bende araştırıyorum :) Ama en güzeli strawberryden almak..

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))