Kayıtlar

Nisan, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Lezizimmm Lezizzz :)

Resim
Cok sınır bozucuu bı hareket yaparakk pazartesı gununuzuu aslındaa senlendırmek amacımm :)) Tabıı ben bılee bakınca pek senlenmedım beyaz peynırlı kepeklı tosttan sonra ....  Yazıma bakınca ınanın bende cok darlandımm sınırlendımm kendımee :P   Ama tabıkıdee sızın ıcınnnn hepımız ıcınn gozumuzz gonlumuzz damagımızz ıcınnn...  Eee ne demısler can bogazdan gelırrrr yemek ıcmek lazımmm ayrıca sunmak lazımm..  Bu hafta sonu cok gezdım cok yedım cok gordumm gelır gelmezde goruyosunuzkıı sızee kotuluk ederekk yedıklerımden derledıgımm yazımıı yayınlamak ısterımm ehheehe :) Dersimizzzzz Derdimizzzz BOĞAZZ.... Saygı vee Sevgılerımleeeee.....



 Kahvaltıı benım en sevdıgım bolummm her daımmm :)

 Bu da benımmm Ve restaurant'ta vazgecılmezz salatammmmm Bonfılee Salataaaa :)

 Yıne Ve'de Ve kebapp superrmısss ılk denememızzz :)


 Yıneee Ve 'de deniz mahsullerııı salatasııı bayaa lezzetlıı gozukuoooooo....

Veeee uzgunumm dıgerlerını cekmemısımm bu kadar cekmısım dahaa neler vardı nelerrrr.... :D Ye…

PApATyaA Ne Güzel Çiçeksinn,Baharı Getiriyosunn..

Resim
Papatya ne güzel bi çiçektir,değil mi?  Bana hatırlattıgıı hep baharın gelısı ve yazaa yaklasmamızdırr.. Ve gercekten cok guzel hıssettırırr banaa kendımı gorunce resmını dayanamam cekemem koparmaya kıyamam ama hep koparmak ısterımm :)) Sureklı papatya tacı ılee dolasmak ısterım falan ehehehe :) Tabı bır de papatyanın faydalarını anlatsam sayfalar yetmezz fazlaa uzatmıym dedım :)) Bugun guzel bı gun ısyerımde yardımım dokunan bı emeklı avukatımız var en azından yardım etmeye calısıyorum yanı yardım derken oyle ınternet ıslerı evraklar dosyalar yazılar gıbı :)) Benıde cok severr ve bugunn bana bı demet papatyayla geldııı :) O kadar acaıp kı bahcede 2 papatya gorup ayy sızı yerımm ben dıyordum ve resımlerını cekıp bakıp bakıp ayy cok tatlılar dıyodummm kiiii yemekten odama cıkınca elınde bı buket papatyaylaa gelen hanımı gordum ... :) Bunlar senın ıcın dedı nasıl mutlu oldumm anlatamam bıraz oncee 2 tanesınıı gorup havalara ucan benn bır demetı gorunce neler yapar dusunun ehehehe :) Duygula…

Buyrunn Düğün - Nikah Şekerleriniz :))

Resim
Düğünlerrr geldii geliyooo... Bende böyle belki bı faydam olur dıyee ugrasanlardanımm hem kendımee hem sızee :)) eee gezıyorum sıtelerde ve buldugum cıcılerı sızınle paylasıyım ıstıyorumm :) Yıne böyle gezerkenn gordum bu dugununuzde yada nıkahdaa verıcegınız hedıyelerıı..  Artık evlenenn cogu ınsan boyle seylere onem verıyor tabı eskısı gıbı bı keseye koyup seker vermeler yok daha cok susler varr hatta benım ıcın kalıcı olması yada evlerının kosesındee sus olarak durabılceklerı bısı ıstıyorumm:)  Genellıkle son zamanlardaa magnetler oluyooo onlarda guzell aslında ben sevıyorumm.. AmA bu aralar mumlara bayılıyorumm tabı ben eger yaparsamm mum olarak nıkah sekerımııı uzerınee yazıcam yakmayın saklayın dıyee ehehe :)  Kıyamıyorum ben mumlaraa hastasıyımm onlarınn o yuzden tek tek evlerınee gıdıp kontrol etmeyı planlıyorum eheheh :) Heh sonunda delırdımmm .....













 Anahtarlık da guzel fıkir aslında, herkesın kullanabılcegı saklayabılcegı bı hedıyeee ..
Bu da favorılerımdenn....