Kayıtlar

2011 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Mutluuuu Bayramlarrrrrr

Resim
Hepinizeee Hepimizeeee güzellll mutlu sevgi dolu bayramm olsun ınsallaahhhh bol gezmelıı bol eglencelııı bol alısverıslı bol yemeklıı (hafıf olanlardan) güzell bir bayram dılıyorummmmm :))) Umarım herseyy dıledıgınızz gibii olurrrrr ... Öpüldünüzzzz :))

YÜZ ve GÖZ Temizleme Suyu.... Bioderma Sensibio...

Resim
Yeni keşfimm arkadaslarım ; Bioderma Sensibio nun yüz temizleme suyu .. Eğeer benim gibi üşeniyosanız yüzünüzü yıkamaya buyrun kullanın süper bişiii... Bahanelerlee sürekli geciktiriyorum hiç iyi etmiyorum ayy gec geldım sımdı yıkamıyım ayy sabah kalkınca yıkarım ay bışicik olmaz gıbı dusununcee baktım cızgıler cogalıyoo eee yas taa gecıoo dogal olarakk hopppp dedım ısı kolaya bagladımm vee baska bı temızleme suyu kullanıyodum ama bunu kesfettım hem ıcerıgı hem hassas ciltler için olması  hemdee ml'i 500 gayet iyi oldugu ıcın  begendim ayrıca fiyatıda gayet uygun...Ayrıca hep derımkı neden yuz temızleme jellerı kremlerını gozumuzede kullanamıyoruzz cok sınır oluyorum :))) Ama bu benım ıcın tam tembel ısı butun suratımı sılıyorum tertemızz yumusacık oluyoooo :))) sıze sımdı ozellıklerınıde eklıyorum belkı denemek ıstersınız fıkrınız olsun :))) Umarım ısınızee yararrr ....

Bakınız bu resmiiiiiii ....

Bakınızzz buda özellikleriiiii ve içeriğiii  :))
Bioderma Sensibio H2O 100 ml - Yüz Te…

Bayramda etekleriii giyelimmmm :))

Resim
Bayramm geliyoo cok az kaldıı , ne giyicez derdine eskisi gibi düşmesekde yinede insan düşünüyo ne giyelim ne alalım diyee:)) Bende sizin için koydugum bu tarz eteklerden ve gomlek tarzı bluzlardan giymeye karar verdim tek farkı benim eteğim uzun etek olucakk :))) bluzlar biraz ınce olucak bu havalar ıcın ama ben ya kısa derı ceket yada guzel bı hırka almayı planlıyorum uzerıme ... zaten bu sıralar hastalıklarla bol bol ugrasmaktayız ama dıkkat edınn sızdeee usumeyınnn salgın varr :)) vee sımdıden hepınızeee guzel super bı bayram dılıyorumm... Bayramınız kutlu mutlu olsun ınsallahhh :)

Bakın Benim Nişan Elbisemm :))))

Resim
Eeeee nişanımda oldu bu haftaaaa guzel bı kıyafet sectım kendıme bakalım sızde begenıcekmısınızzz:)) sırt dekoltesııı sırt dekoltesı dedım kendımede buldum sırt dekoltelııı elbısemıı :))) elbıse normalde drapelı mını dar bı elbısee ama sırtındakı tastan kuyrugum vardı .. cok severek gıydım elbısemııı daha guzelı sızlerınnn yanı nısanı sozu olmayan arkadaslarımın olsunnn :)))


renga renga rengarenkkkk saatlerrr,severmmm:)

Resim
Ya bu yaz renklı renklı saatler buldumm,cok da sevdım genelde ınternet alısverıs sıtelerınden buldum saatlerı ve bunlara yenılerı eklendı :) Bu cıcı renklı saatlerı markaları yok ama gunluk aksesuar olarak cok sıklar ve cok sekerler,ne paralar verıyoruz dımı saatlerimize ama bu yenı cıkan renklı saatler hem cok uygun hemde butun kıyafetlerımızee uydurabılcegmzz tarzdan vee tam yazlık capcanlı ıc acıcıı ... Bı sıte buldum yakın bı arkadasımın sayesınde cıcı bıcı seyler var bugunde saatlerını gordum ve yayınlıym ıstedım arkadaslarım belkı begenırsınzzz :))ben kare beyaz olan saatlere bayıldım ıcındekı renkler falan harıkaa :)) vee sıteden rahatlıkla guvenerek alısverıs yapabılırsınzz bı sıkıntınız olursaa haberımzde olsun hemen ıletırızz ılgılı arkadasımıza.... sitenin adı budurr ;

http://www.hepguzelim.com veya facebookdan ''hep güzelim'' olarak bakabılırsınız, ben ordan ulastım bıleklıklere ve saatleree ama tabı saatler favorım :)





yazz bitttii alevskooo geri dönerrr :))

İstee geldım burdayımmm..Bugün baktımda blogları takıp etmeyı blogumlaa ugrasmayı ozlemısım en son dugunden kareler kalmıs ondan sonraa neler yaptık neler :)) tatıller gezmeler kutlamalarrr eee takıp ettıgım arkdslrımıdaa,takıp eden arkadaslarımıdaa cok ozlemısımmm:)) bundan sonraa ufak ufak baslıyım artık dıyorummm eee hosgeldımmm :))) Kıs gelmeden ben gelıyım dedımmm zaten az kaldı yagmurlu gunlereee uzulmuyoo deılım hanııı :)) ben ınce hırkaları falan cıkarmayaa basladımmm ,yaa ben cok usuyorm aksamları ve sabahları sanırımm bende bı problem var herkess halaa yanıyooo bıldıgımm kadarıylaa:)) neyse bana ve herkese cok kolay gelsın guzel yazılı haberlı blogluu capcanlı gunlerr sonbaharlar dılermmm sevgılıı arkadaslarımmmm :)

Güzel Bir DÜğÜnÜn Güzel KARELERİ :)))

Resim
Bu hafta sonu cok sevdıgım ıkı arkadasımın cok guzel gecen dugunlerı oldu:)) Derler ya hani onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetinee (ne demeksee:) Darısı basıma veee basınızaa :))) Gercekten dugun cok guzeldı Kurucesme Dıvan'da olan bu güzel düğün hemde cok şıktııı ...Sizin için güzel güzel resimler çektim belki hoşunuzaa gidicek bi kaç fikir olur kafanızda :)) 
Süslemeleri cok begendım ,çiçeklerin ve aynanın uyumu,masa düzeni çok hoşuma gitti.





işte benim en sevdiğim ve sürekli etrafında dolaştığım yer burasııı :)) şekerler lokumlar sakızlar cıkolatalarr süper zevkliydi yemeside gidip gidip bakmasıdaa  eheheh :))


  vee pastamızda cok lezzetliydiii :)) Divan bu işi biliyooo :)) yemekler ve pastada gercekten cok ustalarr ....


Ve tabı benım yıne en sevdıgım bolumlerden olan kısımmm,heryerde her zaman bayılırım ama tabi basarılı ve becerıklıyseeee :)) ee buyrun neymıss :))



vee Güzel bı Düğününde sonunaa geldık canlarr :) Darısı bekarlarınn basınaaa ,daha daaa güzeelleriii inss sızın v…

Rengimi Seçtim TURUNCU ... :)

Resim
Kesinlikle karar verdim bu sene rengim belli oldu :)) TURUNCU ... Bakınız Turuncu rengin etkılerı anlamları neymıss ?? Kendimede yakıstıgını dusunuyorum ne dersiniz bilemedim canlar  :)
Turuncu anlamı:Dışa dönük olmayı ve güveni temsil eder. (aynı benn)
TURUNCU : dışa dönük, heyecan ve mutluluk verici, dinamik, dikkat çekici, çarpıcı ve iç açıcı bir renktir. Kırmızıdan sonraki en sıcak renk olan turuncu gösterişin ve şatafatın rengidir, fakat kırmızı kadar rahatsız edici değildir. Turuncu rengi seven insanlar genellikle dışa dönük, hareketli, neşeli ve sosyal ilişkileri kuvvetlidir. Bazen de gösterişe yatkınlık, sürekli haklı olma ve üstün gelme isteği görülebilir. Turuncu renk metabolizmayı hızlandırır. Canlılık, cesaret ve güven verir. Zihni harekete geçirir. Pankreas, böbrek, dalak sorunları, karaciğer hastalıkları ve mide ülserine karşı faydalıdır. Romatizma şikayetlerini azaltmaya yardımcı olur. Emziren anneler için de faydalıdır. Turuncu renk, kullanıldığı ortamlara neşe ve canlılık …

Sırt Dekoltesinii Seviyorum....

Resim
Sırt dekoltesini sevmeyen varmı?? Sanırım yoktur ama tabi biraz cesaret biraz  da sırt güzelliği ister :)) herkesee yakısmazz o dekolte ... Geniş omuzların olucak , hafif kemiklerin cıkıcak :), tenin hafif bronz olcak mmm miss fıstık gıbı olduk bılee:))) Sırt dekolteli elbiseleri buldum ; nişanlar ,düğünler, kutlamalar başlıyo, diktirecek olan arkadaslarım bakmadan gecmeyın belkı bı fıkır olur sizede... Bu yaz genelde şifon ve uçuşan elbıseler moda ve cıvıl cıvıl renkler ; lila, mor,su yeşili ,fuşya,pudra rengi,nar çiçeği (en sevdigimden:)),sarı ....Bide dekolte ekledınızmı (cok abartmadan) gecenın en şıklarından olursunuz benden söylemesiii :))) Hepinize şimdiden ve banadaa tabii kolay gelsinnn :)) Çoookkk işim varr çoooookkkkk  :))))











Şans Meleğim Nerelerdeydin???

Resim
Kenan Doğulu'yu sevıyorumm sanırım:)) Yeni şarkısınaa cok alıstım, bi kaç kere dinleyince daha da çok seviyo insan kıpır kıpır şıkır şıkır bı şarkı ellerıneee agzınaa saglık Kenancıgmm :))) Dewamını beklıyoruzz... Dinleyın arkadaslar sızde benım gıbı kıpır kıpır olcakmısınzz bakalımm :))Sözlerinidee cok sevdımmmm ayrıca  : Bugün tam havamdayım yedi yirmi dört ayardayım,dört dörtlük bir moddayım demiş kenann doğulu :))Bide aşşağıdaki sözleri sevdimm....

  Süper hızlı gelişti her şey,
  Bir anda döndü şansımız,
  İşte hayat böyle bir şey,
  Şip şak değişir her şey... :))



Güzel bi Teklif Aldım Hemde En Güzelinden :))

Resim
Gençler (ben ve sevgilim) ve yakınları sevdıklerı tatıl planları yaparlar ve 2 haziranı iple çekerek beklerlerr :)) Eeee güzel güzel erkenden kalkarızz sbh 5 'de evımızden cıkarızz butun hazırlıklar tamam ,beklerızz Havalimanında artık gidelimdee deniz güneş kum eğlenelim diyeee:)) Tabi yolculugmuz bizim en sevdiğimz yer Kıbrıs :) Eee oyun oynamakda ayrı bı keyif tabı onuda heyecanla bekledıkk....Bindik uçağımızaa gidiyoruzz , check in yapılmış hemde en önden en güzel yerden 3 sıra 9 kişi yolaldıkk yerleştikk hazırızz:)))  Ve daha güzelide yan 3 sıramızdadaa hiç kimsecikler yokk  ve benım anladıgım bı durumda yok ortada henuzz!!!!! Uçağımız kalkarr veee heyecan devam ederr , bulutların üstündeyizzz Genç (sevgilim) :)) güzel sevgilisine yani banaa güzell güzel cümlelerr kurmaya başlarrr,bende bi algılama problemı vardı o andaa sanırımm :)) snra daha güzel cümleler gelir peşisıraaa en önemlisidee şu cümlelerdirrr  :)) BİR ÖMÜR BERABER OLMAYA NE DERSİN SEVGİLİM,BENİMLE EVLENİRMİSİN ??…

31 Mayıs Dünya Sigarasız Günü....

Bugün sigarayı bırakma - DÜNYA SİGARA İÇMEME günüymüş..İçenler bugünlük içmeyin:P Şaka bi yana da bırakınnn :)) Aslında bu günü biliyodum şurdan, çalışma arkadaşım hemde canım ablamın sigara bırakma günü bugün.. 2 sene önce 31 mayıs'ta bırakmıştı sigarayı ve kaç yıldır hiç içmiyooo(kendi iradesiylee )... Bende 26 senedir çok şükür sigaraa içmiyorummm :)) Etrafımdaki çoğu insan sigaradan kurtuldu başta da sevgilimm olmak üzeree:))) He diyceksiniz belki içenler, içende gidiyo içmeyendee, en azından keyif yapıyoruz diyebilirsinzz.. Amaa yazık değilmii o pis dumanı içinizee çekiyosunuz hemdee cebinizeee yazık değilmiiii :)) (sananee demeyin ehehe)  Sevgili Anneciğimde 7 aydırr içmiyodu SOĞUK LAZER 'le kurtuldu sigaradan kezaa Müdürümde ama ikisidee bu haftaa ölesinee güyaa içmeye başlamışlarr :)) hattaa paket taşımaya başladılarr ... Bende içenleree burdan duyurymm dedim belki bu dünya sigarasız günündee bırakmaya karar verirrsinizz biliyorumm cok zor amaa ..İçmeyin yaa kendinizeee…

Pazar Günü Ne Giyelimmmm :)

Resim
 Pazar günü  hava çookk güzel olucakmış canlarımm...Malesef Cumartesi diyemiyorum yağmurlu gösteriyoo bende çok üzülerek bu haberi veriyorum size :) umarım öyle olmaz diyorum yinede..Bizde sevdiceğimle sınavlarda olucaz cumartesi -pazar .. Eğer aranızdan açık öğretim sınavlarınaa giren varsaa şimdiden başarılar,sınava girmeden önce çikolata yemeyi unutmayın:))) (zihin açar :P)  Bendee kafamdaa renklii cıvıl cıvıl bişeyler hazırladım :) Renkli pantolonlarımızı giymenin zamanı gelmedimi sizcedee, benceee geldiii ...  :))) Eeee hazırladımm heralde hepimizin bunlara benzer kıyafetleri takıları vardırr, ben buna uygunn hazırlandımm :))))  Güneş gibii sarı olalım dedimm sarılar sectimm zaten cok da severim sarı renginii :))  Bu yazımın favori rengiidir kendisiii ..

Bikinilerimizin Üstünee Ne mi Giyicezzz :))

Resim
Ben başladımm düşünmeye bikini üzerine ne giysem diye .. Ya siz?? Eee evde var amaa benim dayanamadğım seyler var her yaz başında bikini almamm tunık almam gıbıı :)) Eminim sizinde vardır bolee takıntılarınızz :) Başlıyo Bodrum Çeşme vs..vs. tatil yerleriii bol bol süslü süslüü şıkır şıkır kaftanlar tunikler elbiseler görücezz ondan ben şimdiden seçmeyee başladımm... Vero Moda ' ya, Koton ' a uğrayın derimmm... Fiyatlar 50 tl'den başlıyor ve gayet cici şık şeyler buldum ben... Bide hasır çantanızı taktınızmı kolunuzaa ,güneş koruyucularınızıda aldınızmı ohh misss TATİL BAŞLADI sayılırr :)))Ben haftayasöylemesi ayıp 4 gün tatilimee başlıycam hayırsıylaa :)) sizin için bol bol resim çekicem sonrada siz gidince sizinkileri bekliycem :) O yuzdenn toparlanmayada başladım diyebilirim:))Bi kaç cover up seçtimmm begenırsınzz umarım...









 Bunlardaa süperler haniii :))) öpüldünüzz kocamann....