Kayıtlar

Mart, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Benım Canım Kalemlerım :))

Resim
Ben karar verdım bendee kalem hastalıgı varr ... Yıllar oncedee hep kalem bırıktırmıslıgım vardııı ama tabı ınsan bı hayat cabasınaa gırıncee ole pulmus kalemmıs pecetymsss koleksıyon falan yapamıyoo:) Bunlar hepp ılkokul ortaokul donemlerınde yapılan ve sonucunda bısıı olmayan ugraslar zevkler ehheeh:) Heeehh ne oldu o kadar pecete topladım gecen gun annem cıkarmıss  hepsını kullanmaya baslamıs ayyy resmen ıcım acıdı anlatamamm :) Ulan ben o kadar emek vermısım ılkokul hayatım boyunca butun dogumgunlerınde,anacıgımın gunlerınden topladıgım pecetelerııı bırıktırmıssım saklamıssım kac yıll sen gel sımdıı bakla fasulye yerkennn kullannn olucak ısmı buuuu :))Değil vallaa... Resmen uzule uzuleee kullandık evet ıtıraf edıyorum bende acımadan kullandım ama ıcım cızlamadımı cızladııı :))) Sımdı bende onun sakladıgı gumuslerı cıkartıp kullancam ohhh dıye dıyee vay bee bayaa dokunmus bana eee ama emek var yanı ısın ıcındee yılların bırıkımı kolaymııı :)))) Neysee konumuzaa donelımm kalemlerımıı a…

Düğün PaStalarınızz Benden,Bakmadan GeÇmeyiniz :)

Resim
Yaz geliyooo; Düğünler Nişanlar başlıyooo.... Evlenicek olannn arkadaslarım,bloggercanlarımm bence bu pastalara bakmadan gecmeyın derım ben..  Daha onceden ve bu aralar bende sureklı arastırma ıcerısınde oldugum ıcın hep kaydetmıısım canım pc 'ıme :) Ve sıze de belkı yardımcı olurum amacıylaa paylasmak ıstıyorum..   Düğünlerin vazgecılmezı pastalarımızdırrr ve emınım her gelın ıcın cok cok onemlıdırrr,tadı vee gosterısı... Umarım begenırsınızzz benım favorı pastalarımaaa :)


























































KuŞ Tüyüüü eLBisedee Süper DuRmaMısMııı?

Resim
Kuş tüylü herşeyee bayılıyorum nedense bu araaa.. Bı de bı elbıse begendım ki sormayın ... Bu elbıseyı buralardan bulmama ımkan yokk ama belkı kuması bulursam dıktırırm dıorumm sız nedersınız? Bakın bakalım begenıcekmısın... (kız da güzel hanı ondan cok güzel gelmiş olabılır bana ehehe)




H&M in Yepyeniii Cicileriii,Çok Sevdimmmm

Resim
H&M in ilk defa bu sezonunu yanı Turkıye'deki sezonunu cok begendım...  Acıkcası bu zamana kadar ınanın begenmemıstım cunku neden yurtdısındakı magazalarda daha cok cesıt ve daha canlı guzel parcalar olduugu ıcın (yurtdısında gormuslugum olmustu ondan :P)...  Neysekı bu sene gozumde yukselısee gectıı Blogcanlarrımmm hadıı alısverısee yaz gelıoooo hattaaa cok az kaldııı , kart lımıtlerını bosaltınn yuruyun gıdıyoruzzz H&M'e eheheeh:))  Bakınız begendıklerımmmm...

























Ahhhh Şİmdi Böyle Çay Sofrası Olucaktıı...

Resim
Yaaaa ınsan calısırkenmı daha cok boyle seylerı ıstıyooo bılemedım gercı ben her daım boyle sofralaraa varımmmm...  Evet evett varım dıyorummmm aksam yemegı olmasınn bana bu cay sofrası olsunn tamam ıstee butun dunyalar benım :)))  Her ne kadar bu aralar cok az yıyıpp gobecıgımı kucultsemdeee bu sofraayaa dayanablmee ıhtımalımmmm sıfır sıfır sıfırrr ... Bendee dayanamam diyenler buyrunnn..... En azndan gozlerımız doysunnn :))




Ayyy Hadi Yaz Gelisn Şortlarımızı Giyelim..

Resim
Yazzz gelmezzz olduu benım ıcımde sıkıntı dolduu :))  Yaz gelsın sortları cekelmmm sabah aksam gezelmmmm tabı o pek olmuyooo calısıtıgmmz ıcın ama en azından haftasonlarını ıpleeee cekerz bıde uzerınee yaz tatılıı ohhh misss degmeyınn keyfımızeee :)) Şortlar artık herkessın vazgecılmezlerınden spor sık her turlu yere gıderken gıyersın ustundekı bluzlaaa ayagındakı ayakkabıyaa bakarrrr olayy :)))





















Michel Telo(Ei Se Eu Te Pego) İle Danss Dans Dansss :)

Resim
Aİ SE EU TE PEGO bu aralar cok duyucagınız bı parcaaa sabah nesemm, eglencem ,dansım, yolları eglencelı kılan yenı yol arkadasım Mıchel Telo :P  Klıbıde ayrı eglencelı ...  Bu sarkıyı dınleyın ısterımm.. Iyı haftasonları Guzel Mutlu Super Gunler Dilerimmm Cancagzlarımmm :) Sevgilerrrr...


Tülll Eteklerr Hoşgeldinizz...

Resim
Anlaşıldı bu yazın eteklerı bu tül etekler.. Nereyee gitsem hangı magazanın yenı sezonuna baksam tul etekler var.. Tabı takıp ettıgım sıtelerde dee :)) Aslında cok basıt dıkımı falan ben mesela kumaslarımı alıp dıktırmeyı planlıyorum... Emınım kendıme gore guzel afıllıı bı tul bulurum altınada dar bı etek ohhh mıss bakın nasıl guzel olucakk ehehee :)) Bakınızz modaa bunlar modaaaaaaaaaaa  :))amaa cok cıcıler ben cok begendımmm... Sevgiler......


















En Kıymetlim Doğmuş Bugün ....

Resim
1460 gunee yakın zaman ıyısıyle, kotusuyle, aglamasıyla, gulmesıyle ,askıyla ,sevgısıyle, kavgasıyla dertlesmesıyle, kaprıslesmesıyle ,kıskanmasıyla herseyıylee tam 4 koca sene gecırdıgım sevdıcegımın dogum gunu bugünn:)))  Her yenı yasta cok heyecanlanıyorum ve mutlu oluyorum aslındaa pek de ıyı bısı deıl (sonucta yaslanıyoruz:)) ama ben su acıdan kutluyorum ıyı kotu o yılı saglıklı umutlu mutlu huzurlu gecırdımmı gecırdım ıste o yasın sonunu kutlayıp aynısından bı yıl daha dılıyorum :))) Sımdıde benım en kıymetlım nısanlım sevgılım arkadasım herseyımın en guzel özel gunu, ilk nefesini aldıgı gun :)  Onu bu hayata katan , ona kan can nefes veren Annemız'e asıl tesekkurum var benım,İyiki Dogurmussun Kucumemızı Iyıkı ben de tesadufen hayatının bıyerıne gırmısımım sevdiceğimin ,ıyı kııı varsın cok cok tesekkur edıyorummm... Dılıyorum ki bır omur boyu en guzel en sağlıklı en mutlu en sanslı en huzurlu gunlerımız olsun hepberaberr...  Canım Aşkım Bitanem sana kalemimden dökülen sözlerle …