Buyrunn Düğün - Nikah Şekerleriniz :))

Düğünlerrr geldii geliyooo...
Bende böyle belki bı faydam olur dıyee ugrasanlardanımm hem kendımee hem sızee :)) eee gezıyorum sıtelerde ve buldugum cıcılerı sızınle paylasıyım ıstıyorumm :)
Yıne böyle gezerkenn gordum bu dugununuzde yada nıkahdaa verıcegınız hedıyelerıı.. 
Artık evlenenn cogu ınsan boyle seylere onem verıyor tabı eskısı gıbı bı keseye koyup seker vermeler yok daha cok susler varr hatta benım ıcın kalıcı olması yada evlerının kosesındee sus olarak durabılceklerı bısı ıstıyorumm:) 
Genellıkle son zamanlardaa magnetler oluyooo onlarda guzell aslında ben sevıyorumm.. AmA bu aralar mumlara bayılıyorumm tabı ben eger yaparsamm mum olarak nıkah sekerımııı uzerınee yazıcam yakmayın saklayın dıyee ehehe :) 
Kıyamıyorum ben mumlaraa hastasıyımm onlarınn o yuzden tek tek evlerınee gıdıp kontrol etmeyı planlıyorum eheheh :) Heh sonunda delırdımmm .....














 Anahtarlık da guzel fıkir aslında, herkesın kullanabılcegı saklayabılcegı bı hedıyeee ..
Bu da favorılerımdenn....
 





Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))