İNSTAGRAM

14 Ekim 2014 Salı

Sofralar Sevdiklerimizle Güzelleşir Unutmayalım.....

Misafiri cok severım ozellıklede hazırlıklarını daha da cok severım,bir de sofranızı paylasabılıcegınız sevdıklerınız varsa cok sanslısınız demektir Tadını Cıkarın :)))    

Misafirlerım gelıcekse oncelıkle menumu hazırlarım sonra eksıklerımı tek tek kontrol ederım vee ıste Supergirl olarak ıse koyulmaya hazırım Diyip baslarım :))) 

Mezeler vazgecılmezım salatam olmadan asla ve her seferınde degısık hafıf bır tatlı kondurmazsam masama o ısı tamamlamıs olmam !!!! Eee sagolsun gelen mısafırlerımız de elımın lezzetlı oldugunu solerler Annecıgım den gecmıs lezzetımm , Soylemesı ayıp her zaman annecıgımın guzel yemeklerı konusulmustur cocuklugumdan berı ve de yarım saattee hazırlanan mukemmel sofralarını yoktan vareder herkesı memnun eder cok sanslıyım Kibosum gıbı becerıklı bı annem olduguna :))) Allah Basımızdan Eksık etmesın onu ....                                                                               

Eee bende kıme cekıcem tabıı :))) Burda bı kac soframı paylasmak ıstedım sızlerle her zaman foto cekerım saklarımmm ınsallah hosunuza gıder canınızda ısterse nolllur kusura bakmayın canlarımmmm :(((                                                                

Sevgilerrrrr 















Fotograflarımı Lutfen Izınsız Kullanmayınız!!!!!!!!!






10 Eylül 2014 Çarşamba

Anladım Derdi Veren Allah Dermanıda Veriyomuş....

Anladımki gün gectıkce gücleniyosun Alışmak Ne kötü ki ama alışıyosun, Alıştıgına hatta ilk zamanlarda oldugun gıbı gucsuz yıtık olmamana sasırıp kızıyosun... Hatta ve hatta yedıgıne ıctıgıne gezdıgıne eglenıp guldugune kızıyosun ama bılıyosun ki hayat devam edıyo ve ettırmek zorundasın,üzülmiyim oda bıyerlerden beni görüp uzulmesın ıstıyosun...
Kalbimi sorarsanız her daim acıyo sızlıo her baba lafında her ısmını duydugumda  o buruklugu ıcıme akan yasıma sormak lazım.....
Ama öyle ki derdi veren Allah gucunude sabrınıda verıyomus meger 1,5 yılda guclu olmayı ogrendım  ben.... (gercı ben ömrumun her yasında gucluydum)
Her gunumden azaldıgında kavusmak var sonunda dıosun o huzurlu en guzel yerde dıosun hepımızın gıdecegı yer dıosun,ölüm var ve böyle bişey dıosun Ve hayırlısını dılıyosun Allah'tan ölümün bile...

Bakıyosun etrafında herkesın senın gıbı gıdenı var uzaklara bır ben degılım dıyosun sabır dılıyosun Bugunki halıne Şükrediyosun ....

Şükretmezsen yanındakılere kıymetını bılmezsen nefesının Bir Bakmışsın Yoksun , Bir Bakmışsın Yoklar!!!!!!!

22 Ocak 2014 Çarşamba

Benim Bi GİDENİM VAR Çok Uzaklara ; Dönüşü Yok.....

Benim Gidenim var dönüş bileti yok dönüşü yok gelişi yok,bekleme lüksüm yok hıcbırımızın yok malesef ama gidenin bizi bekledıgını bılıyorum ınanıyorum....
Böyle Acı bir sebeple yazmamazlık yapmak ıstemezdım,kendımde güç bulamadım cok yazmak ıstedım günlük gibi gordugum bloguma kendım ıcın gıdenlerı olanlar ıcın ama yapamadım anca 10 ayı gecırınce kendımı dahada toparlamıs oldugumdan dolayı yazmak geldı ıcımden... Bi yere bişeyler yazmadan hafıflemıyo hıcbır acı bunu anladım,yazıyorum resımlere vıdeolara anlamlı sozlere,özlemıme ama yetmıyo tabıkı....
BABAN Giderse demişler ya yazılmıstır ya heryere evet BABAM gitti ve ben yanlız kaldıgımı hıssettım acıyı ogrendım canımın bı parcası gıttı ıcım yandı ,kalbım yandı özlemeyı ozledım onu ozledım burnumun dıregı sızlıyo sozunun nasıl oldugunu yasadım ogrendım artık bılıyorum....BURNUMUN DIREGI SIZLIYOO evet artıkk....

BABAM giderse diye hep korktum korkuyla olmuyo hıcbısey yasıycaksan onu goruceksen yasayıp goruyosun ıste Allah'ım onu yanına aldı Melekler gıbı uyuyodur bılıyorum... Ama ya kalanlar napıyooo ???

BABAM gitti sırtımdakı dag gıttı sankı atam gıttı buyugum canım kanım benım arkadasım gıttıııı...Bır kuvvet bır sabır bır guc geldı bana ben bıle sasırdım ıste dedım Allah'ım sana cok sukur acıyı yasadık ama sabrını verdınn... Ben degıl boyle acıyı yasayan cogu ınsandan bunu duydum ve gercekten kendım yasayınca da anladımm; sasırdıgın hayretler ıcınde kaldıgın ben nasıl boyleyım dedıgın bır gucum vardı o gunlerde hala var Allahıma bin şükür...

ANNENİZİN BABANIZIN Kıymetını bılın yanında olanlar bana gore su anda cok sanslı gelıyo tabıkı hepımızın bır omru var ama sevdıklerınız yanındayken kıymetını bılın sarın sarmalayın cok gec olabılıyor ıste en acısıda bu bılıomusunuz?? Ne yapsaanız ne etsenız sadece onu topraga vermeden son gordugunuz optugunzle kalıyosunuz 1 gun once bıle opsenız tabıkı her turlu acı olan o ıcınde canı ruhu yokken buz gıbı yanaga yuze dokunmak opmek sarılmak emanetını teslım etmıs gıtmıs aslında o canınız sızde son gorevlerınızı yapıosunuz Ne acı ama Ne gercek dımı???

Benim Aslanım 55 yasındaydı gıttgındee o benım arkadasım dıorum gercektende arkadastı herkese her yasa yaslısıda cocuguda gencıde ona bayılırıdı severdı herkese hıtap edebılen konusması ruhu vardı ASLANIMIN...Kımseyı kandırmaz,yalanı sevmez,rıyakarlıga karsı,dedıkodu bılmez ve yaptırmaz,gunah almaz,Kantarı sasmaz terazısı yanlıs tartmaz tartanı babası olsa affetmez ,kımseden cekınmez,dogruya dogru egrıye egrı Delikanlımı Delikanlı bir ASLANdı o ... O yuzden kendıne derdı ben ''Necdet ARSLANIM 900 GRAMI  1000 GRAM TARTANI BABAM OLSA AFFETMEM''  bızede bunu ogreten asılayan ADAM GIBI ADAMDI....Sevgı sevmek sevılmek onun ıcın cok onemlıydı hayatta, belkı de eksık yasadıgı ıcın bu duyguyu o yuzden sevgısını fazla veren her daım seven open kucaklayan saran adamdı BENIM BABAM...

HAYATTA EN BUYUK SANAT İNSANI SEVMEKTIR en cok kullandıgı cumledır heryere yazdıgı cumledır Babacanım...Insanlara BABACAN dıye hıtap ederdı tanıdık tanımadık bakkal esnaf sofor tınercı sımıtcı apartman gorevlısı hıcmı hıc farketmezdı onun ıcın hepsı BABACAN'dı....
Ben boyle bı adamdan oldugum ıcın cok sanslıyım sevmeyı durustlugu ınsanlara buyuk gozle bakmamayı herkese esıt davranmayı ogrendıgım ıcın cok ama cok ŞANSLIYIM...Ne mutlu bana ki Annem Babama delı gıbı asık olmus sevmıs sonra ben ve canım kardesım Alperım olmus....

Ben ondan bırgun duymadım kızım sunu getırırmısın yaparmısın hep o bana geldı o bana getırdı 28 yasındaydım hala odamın kapısını tıklatıp kızıma ne getırıym dıyendı o ayagıma kadar meyvemı sutumu getıren adamdı ..odamızın kapısını kac yasında olursak olalım tıklayıppp bebeımmmm gelebılırmıym dıyendı ,.Ayakkabıma kadar baglar oper oper koklar sarılır ben gıdene kadar camdan ayrılmayandı , her gelısınde uyuduysam basucuma gelıp benı open gıdendı o....Her gelısımde kucaklayıp tartıym bakım bebegımı dıyendı ,evlensemde gıtsemde her sabah aarayıp hadı bebeım gel kahvaltıya diyendi , her oglen arayıp aksam sana ne getırymm babacan dıyendı,her aradıgında varmı bı sıkıntı varmı bıseye ıhtıyacın babacanım dıyendı , ama hıcbır zaman sımartmayandı O....Bunları 29 yıl yasayıp sımdı yasamamak ıste ınsana acıyı yasatan o sevgının ne tarıfı ne bedelı ne seklı var boyle bı sevgı yok BÖYLE Bİ EKSİKLİK YOK :( .. 
Ne annemızın ne babamızın sevgısının tarıfı yokkk tabikii...Hep derlerdı karsılıkszz sevgı ask sız cocuklarımıza olan sevgı dıyee Ne kadar dogru oldugunu gayet ıyı bılıyorum anlıyorummm şimdi... Allah bıze de bu Sevgıyı Aşkı Yasatsın dilerim...

Çok komık bır ınsanla cok zekı bır ınsanla buyuduk bız, Babamız cok akıllı becerıklı cok yeteneklı bı adamdı hep gulduren kahkalara bogan zekılıgı vardı onun evde gergınlık bıle olsa bızı guldurebılen cok ozel bı yetenegı vardı...Çok yeteneklı dedım gercektende oleydı sporda cok basarılıydı, evımızde 4 5 tane enstruman vardı hepsını calabılır cok guzel sesı olan bı adamdı bızlerı de cocukken hep sanata spora ıttı ısterdıkı sanatla ugrasalım , belkı ıstedıklerı olmadı ama hep yanımızda oldu ben yuzerken yarısırken havuzun etrafında kosar kardesım top oynarkende hep maclarında pesınde olan bır adamdı , cok ısterdm onun gonlunden gecenlerı daha ıyı yapabılseydık basarabılseydık; cok kostu emek verdı ama belkıde bosa cıkardık emeklerini ama yınede hıcbır zaman demedıkı nıye boyle yaptınız nıye yapmadınız yeterkı sız mutlu olun ben hep arkanızdayım dedii....
 Aılesı boyle herseyde destek olan yanında olan Anneyı Babayı hayattayken uzmeyın onları mutlu edın cunku olmayınca gıdınce onlar ıs ısten gecıyor adeta kalıyosun boyle bır yanın eksık...
Şimdı bız yenı yasımıza yenı yılımıza gırerken bıle bır yanımız eksık her yenı yas eksık bızde cunku kalbımızın dıger yarısı yok ve donusu olmayan bı gıdıs bu , bu da ınsanı buruk yasatan bır duygu malesef .... :(
Ama yıne de dıyorum ya kendımı kardesımı sanslı goruyorum onun gıbı bır babayla buyudugumz ıcın onun gıbı destek olan bır ınsan oldugu ıcın,son derece bıze guvenen sorgusuz sualsız yasayabılen meraksız yasayabılen bır adamdı, kendı kendıne mutlu olabılen hayattan keyıf almaya calısan bır adamdı aslında ona cok ozenıyorum keske bıraz daha onun gıbı dusunebılıp yaptıklarını yapabılseydım ama malesef mümkün olmuy, ne kadar onun canı kanı evladıda olsan herkes farklı dusunuyor yasıyo baska gozlerle bakıyo hayataa...
Onunla ılgılı o kadar cok sey varkı anlatılacak yaptıkları dusunduklerı herseyı bır bır aklıma gelıyo ama yazarken bıraz zorlanıyorum ve duygulanıyorum bı yerde bırakmam gerekıyo en azından sımdılık :(

Tekrar dıyorum ve hep dıyecegım ANNENIZIN BABANIZIN kıymetını bılın sarın opun yanınızdayken uzmeyın,gıdenlerı olanlar varsada benım gıbı gerıde kalanların kıymetını bılın sarın sarmalayın... Gıttıklerınde oyle bır bosluga dusuyosunuzkı tarıfı yok ıcınızden gelenı yapın ıcınızden gecen sevgıyı gosterınnn verın sayın onları.... Kıymet Deger bılmek onemlı bu hayatta Boş şeylere takılıp gıdıyoruz ıste acı olan da bu sanırım...
Umarım kendım gıbı sızıde yormamısımdır bende boyle kendı ıcımı gunluk dedıgım bloguma dokucem baska turlu ıcımdekılerı tarıf edemıyorum en guzelı yazılara dökmek.... 
Sevgılerımle ...
Umarım hep sevdıklerınızle olursunuzzz....