Anladım Derdi Veren Allah Dermanıda Veriyomuş....

Anladımki gün gectıkce gücleniyosun Alışmak Ne kötü ki ama alışıyosun, Alıştıgına hatta ilk zamanlarda oldugun gıbı gucsuz yıtık olmamana sasırıp kızıyosun... Hatta ve hatta yedıgıne ıctıgıne gezdıgıne eglenıp guldugune kızıyosun ama bılıyosun ki hayat devam edıyo ve ettırmek zorundasın,üzülmiyim oda bıyerlerden beni görüp uzulmesın ıstıyosun...
Kalbimi sorarsanız her daim acıyo sızlıo her baba lafında her ısmını duydugumda  o buruklugu ıcıme akan yasıma sormak lazım.....
Ama öyle ki derdi veren Allah gucunude sabrınıda verıyomus meger 1,5 yılda guclu olmayı ogrendım  ben.... (gercı ben ömrumun her yasında gucluydum)
Her gunumden azaldıgında kavusmak var sonunda dıosun o huzurlu en guzel yerde dıosun hepımızın gıdecegı yer dıosun,ölüm var ve böyle bişey dıosun Ve hayırlısını dılıyosun Allah'tan ölümün bile...

Bakıyosun etrafında herkesın senın gıbı gıdenı var uzaklara bır ben degılım dıyosun sabır dılıyosun Bugunki halıne Şükrediyosun ....

Şükretmezsen yanındakılere kıymetını bılmezsen nefesının Bir Bakmışsın Yoksun , Bir Bakmışsın Yoklar!!!!!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))