Benim Blog Oldu Yeme İçme Blogu :))) Ufak Bir Çay Partisi :)

Amaaa dayanamıyorum sofra fotografları koymadan ☺️ Yenı yıl oncesı canlarımın ıcı guzel Ailemle bir cay partısı yaptık ;yenı yıla yurtdısında oldugumuz ıcın onceden aılemle bı kutlama yapmak ıstedım... 
Canım dayıcım Canım Sule Ablam ( yengem olur :)) ve Canım Mirayım Ingılterede yasıyorlar ve uzun  zamandır hep bırlıkte bırseyler yapamadıgımız ıcın bu toplantı 
 cok ıyı geldı.....İnşallah yeni  yılda da  hep sevdıklerımızle oluruzzz  .... Ben Buyuklerımı kaybettıkten sonra ozellıklede Babamı , sevdıklerımle gecırdıgım zamanın kıymetını bılmeye calısıyorum elımden geldıgınce ınsallah sevdıklerımde memnundurlar bu durumdan. 
Ve her zaman soyluyorumkı yanınızdakılerın sevdıklerınızın Annenızın Babanızın kıymetını bılın sevın sayın opun bol bol ❤️❤️🙏🙏 Guzel bı masa hazırladık Canım Annecıgımle mısafırlrımze bır kac resım cekmıstım koymak ıstedım ınsallah begenırsınız ve hep boyle masalarımız olsun hep boyle kocaman bır aıle olun olalım Allah kımseyı sevdıklerınden ayırmasın 🙏🙏🙏❤️



Muffinlerimizz Bana yenı yıl hedıyesı GelinimiZden herkese ozel ısmıne yapılmıs emek verılmıs  cook güzel Özel ve lezzetliydi goruntusu gıbı ❤️🙏☺️ Ellerıne saglık Elifim tekrardan :)) 













Bu arada ayarsız kayıtlarım ıcın kusura bakmayın Ipadden bır turlu yazı yazmayı beceremıyorum :))






























Buda benim Güzel Ailem cok eksıgımız var ama hep yanımızda kalbımızdeler canım 
Halam enıstem dayılarım yengelerım kuzenlerım eslerı Canım annem kardesım guzel Elıfım ve canımın ıcı kocacım ıyıkı varsınız ☺️🙏🙏❤️
































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))