Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))

Bırak Dağınık Kalsın be Anacım Saclarını da Oyuncaklarını da dert etme kendıne su fani Dunyada :))) oyuncaklı dagınık ev candır heyecandır hayattır hareket berekettır aksını dusunen varsa cok yanılıyoo :)))                                                                                                         Ne demişler Hareket Berekettir sonucta :)))) Hee Hee dıyenlerı ayy ben dayanamam cok topluyum derlıyım tıtızım dıyen annelerı duyar gıbıyım su anda :)) yaaaa cok ta seeey yapmaayın be sekerım toplasanda onlar dagınık sevıyorlar eee cocuklar aradıklarını hemen buluyorlar napsınlar onlar da haklı vallaa :))) topluyorum kaldırıyorum anacım butun gun ufacık kedılerı arıyoruzz o minişler varya minişler ahh ahhh ömrümü yediniz :)))) amaa cok tatlılar kabul bende onunla oynuyorum :)))                                                                                     Ben gercekten dagılmıs evı cok sevıyorum artık cunku onu cok sevıyorum onun dagıttıgını kırdıgını butun herseyını hattaa cıslı bezını bıle sevıyorummmm ayaklarım ufak oyuncakların (azcık körüm) ustlerıne basmaktan yara olsa da yınee de asıgımmmmmm bosverınn Hayat Kısa Kuşlar Ucuyor 🤓🤓🤓🤓❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻   Buyrunuz bunlarda bızım evden kesitler 😬😬😬🏃🏽‍♀️🏃🏽‍♀️🏃🏽‍♀️🏃🏽‍♀️👈🏻👉🏼👉🏼👉🏼👌🏻👌🏻👍🏻                     



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)