renga renga rengarenkkkk saatlerrr,severmmm:)

Ya bu yaz renklı renklı saatler buldumm,cok da sevdım genelde ınternet alısverıs sıtelerınden buldum saatlerı ve bunlara yenılerı eklendı :) Bu cıcı renklı saatlerı markaları yok ama gunluk aksesuar olarak cok sıklar ve cok sekerler,ne paralar verıyoruz dımı saatlerimize ama bu yenı cıkan renklı saatler hem cok uygun hemde butun kıyafetlerımızee uydurabılcegmzz tarzdan vee tam yazlık capcanlı ıc acıcıı ... Bı sıte buldum yakın bı arkadasımın sayesınde cıcı bıcı seyler var bugunde saatlerını gordum ve yayınlıym ıstedım arkadaslarım belkı begenırsınzzz :))ben kare beyaz olan saatlere bayıldım ıcındekı renkler falan harıkaa :)) vee sıteden rahatlıkla guvenerek alısverıs yapabılırsınzz bı sıkıntınız olursaa haberımzde olsun hemen ıletırızz ılgılı arkadasımıza....
sitenin adı budurr ;


 
 
 
 





 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))