yazz bitttii alevskooo geri dönerrr :))

İstee geldım burdayımmm..Bugün baktımda blogları takıp etmeyı blogumlaa ugrasmayı ozlemısım en son dugunden kareler kalmıs ondan sonraa neler yaptık neler :)) tatıller gezmeler kutlamalarrr eee takıp ettıgım arkdslrımıdaa,takıp eden arkadaslarımıdaa cok ozlemısımmm:)) bundan sonraa ufak ufak baslıyım artık dıyorummm eee hosgeldımmm :))) Kıs gelmeden ben gelıyım dedımmm zaten az kaldı yagmurlu gunlereee uzulmuyoo deılım hanııı :)) ben ınce hırkaları falan cıkarmayaa basladımmm ,yaa ben cok usuyorm aksamları ve sabahları sanırımm bende bı problem var herkess halaa yanıyooo bıldıgımm kadarıylaa:)) neyse bana ve herkese cok kolay gelsın guzel yazılı haberlı blogluu capcanlı gunlerr sonbaharlar dılermmm sevgılıı arkadaslarımmmm :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))