YÜZ ve GÖZ Temizleme Suyu.... Bioderma Sensibio...

Yeni keşfimm arkadaslarım ; Bioderma Sensibio nun yüz temizleme suyu .. Eğeer benim gibi üşeniyosanız yüzünüzü yıkamaya buyrun kullanın süper bişiii... Bahanelerlee sürekli geciktiriyorum hiç iyi etmiyorum ayy gec geldım sımdı yıkamıyım ayy sabah kalkınca yıkarım ay bışicik olmaz gıbı dusununcee baktım cızgıler cogalıyoo eee yas taa gecıoo dogal olarakk hopppp dedım ısı kolaya bagladımm vee baska bı temızleme suyu kullanıyodum ama bunu kesfettım hem ıcerıgı hem hassas ciltler için olması  hemdee ml'i 500 gayet iyi oldugu ıcın  begendim ayrıca fiyatıda gayet uygun...Ayrıca hep derımkı neden yuz temızleme jellerı kremlerını gozumuzede kullanamıyoruzz cok sınır oluyorum :))) Ama bu benım ıcın tam tembel ısı butun suratımı sılıyorum tertemızz yumusacık oluyoooo :))) sıze sımdı ozellıklerınıde eklıyorum belkı denemek ıstersınız fıkrınız olsun :))) Umarım ısınızee yararrr ....


Bakınız bu resmiiiiiii ....


Bakınızzz buda özellikleriiiii ve içeriğiii  :))

Bioderma Sensibio H2O 100 ml - Yüz Temizleme Solüsyonu
İçeriğindeki miseller, ciltteki makyajı, birikintiyi ve kirleri nazikçe giderir.
Aktif yatıştırıcı salatalık ekstresi, ciltte tahriş oluşmasının önlenmesine destek olur.
Göz çevresi ve yüzde yüksek toleransa sahiptir.
Sensibio H2O ultra hafif bir temizleyici formüle sahiptir ve nazikçe uygulanmalıdır. Sensibio H2O bir pamuk yardımıyla yüz ve göz bölgesini temizlemek için ya da makyaj çıkarmak için kullanılabilir. Uygulama pamukta herhangi bir iz kalmayana kadar tekrarlanmalıdır.
Sensibio H2O'yu durulamaya gerek yoktur ancak cildinizi temiz pamuklı bir havlu ile kurulamanız gerekir.
Sensibio H2O sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez  kullanılabilir.
Özellikleri:
Parfümsüz formüle sahiptir. Alkol ve phenoxyethanol içermez.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))