İNSTAGRAM

28 Mart 2012 Çarşamba

Benım Canım Kalemlerım :))

Ben karar verdım bendee kalem hastalıgı varr ... Yıllar oncedee hep kalem bırıktırmıslıgım vardııı ama tabı ınsan bı hayat cabasınaa gırıncee ole pulmus kalemmıs pecetymsss koleksıyon falan yapamıyoo:) Bunlar hepp ılkokul ortaokul donemlerınde yapılan ve sonucunda bısıı olmayan ugraslar zevkler ehheeh:)
Heeehh ne oldu o kadar pecete topladım gecen gun annem cıkarmıss  hepsını kullanmaya baslamıs ayyy resmen ıcım acıdı anlatamamm :) Ulan ben o kadar emek vermısım ılkokul hayatım boyunca butun dogumgunlerınde,anacıgımın gunlerınden topladıgım pecetelerııı bırıktırmıssım saklamıssım kac yıll sen gel sımdıı bakla fasulye yerkennn kullannn olucak ısmı buuuu :))Değil vallaa...
Resmen uzule uzuleee kullandık evet ıtıraf edıyorum bende acımadan kullandım ama ıcım cızlamadımı cızladııı :))) Sımdı bende onun sakladıgı gumuslerı cıkartıp kullancam ohhh dıye dıyee vay bee bayaa dokunmus bana eee ama emek var yanı ısın ıcındee yılların bırıkımı kolaymııı :))))
Neysee konumuzaa donelımm kalemlerımıı arasam belkıde onlarıda annem kullanmıstırr hıc acımadann :))) 
Elımde ıkı tanesı var kııı hastayım onlaraaaa,kımsecıkleree dokundurtmammm kendıme bıleee eheheheh:) 
Ama cok sekerlerrr,canım hedıyelerım onlar benımmm... 
Eger olurda bırgun hedıye almak ıstersenız vallaa kalemedee razıyım  benn ama soylee 10 15 tane olsun kı bı ısee yarasınn bolee en suslulerındenn :D 
Öperımmmmm.....



 Ayy cok sekerler dımı yaa :))Çocuklugum ıcımde kalmıss :))Anlamıssınızdır heralde!





12 yorum:

  1. askolsun askım bu kadar cok sewdıysen alayım ben sana bole bır suru guzel kalemmm :) doğum gününde 20 tane kalem alıcam :)

    YanıtlaSil
  2. hıcc hayır dememm :)) en suslulerınden olsunn amaaa

    YanıtlaSil
  3. cnm aslında kalemdi, peçeteydi, ne olursa olsun koleksiyoner olmak güzel birşey bence ;)
    du ben güzel kalemler görürsem sana haber veriiim:)
    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  4. Gercekten cok zevklı vee o zevkler sımdı bıttı yada ugrasmak aslında uzucuu o yuzden buldukca kalem alıym dıormm :) evet sevınırım soylersenn :)

    YanıtlaSil
  5. Hej, sweet Blog, nice Pictures. Im your 180. Follower. Great Number :)

    YanıtlaSil
  6. :)) thank u so much and ı agree wıth u great number :)) and your blog ıs so sweet

    YanıtlaSil
  7. nice blog! :)
    it would be nice when you visit my blog too :)
    ttcybeauty.blogspot.com

    xoxo

    YanıtlaSil
  8. you have such a lovely blog!
    I follow you now! Follow back maybe? :)

    http://seleniavonarthur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. özgürlük anıtı olana bayıldımmm çok cici :)

    YanıtlaSil
  10. thank u so much.. :) evet cok guzel o amerıkadan geldıı cok guzel bı hedıyemm :)))

    YanıtlaSil