Tülll Eteklerr Hoşgeldinizz...

Anlaşıldı bu yazın eteklerı bu tül etekler..
Nereyee gitsem hangı magazanın yenı sezonuna baksam tul etekler var.. Tabı takıp ettıgım sıtelerde dee :))
Aslında cok basıt dıkımı falan ben mesela kumaslarımı alıp dıktırmeyı planlıyorum... Emınım kendıme gore guzel afıllıı bı tul bulurum altınada dar bı etek ohhh mıss bakın nasıl guzel olucakk ehehee :))
Bakınızz modaa bunlar modaaaaaaaaaaa  :))amaa cok cıcıler ben cok begendımmm...
Sevgiler......




















Yorumlar

  1. ben ilk siyah puantiyeyi çok beğendim. haklısın bunları kolaylıkla yapabiliriz rek renk giyeriz:))

    YanıtlaSil
  2. benımde cok hosuma gıttı kalplı tul dee super .. yapalımm gule gule gıyelm ınss :)

    YanıtlaSil
  3. i'm in love with the skirt in the first photo!

    kisses from La Mode En Rose = )

    YanıtlaSil
  4. Hepsıne bayıldımmmm ama ben

    YanıtlaSil
  5. Wow beautiful skirts!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  6. cok tesekkur edermm hepınızeee ...

    YanıtlaSil
  7. offf kiskaniyorum boyle guzel etekelri gorunce...Etek giymeyi ozledim... Favorim ustten besinci :))) Ayrica blogunuz cok eglenceli ve enerjiniz cok yuksek...masallah :)

    Sevgiler
    gul

    YanıtlaSil
  8. evet eteklerın hepsı bırbırınden guzell :)) yaz gelsınde gıyelm cıvıl cıvıll :)) cok tesekkur ederm guzel dusuncelerın ıcınn enerjımı yuksek tutmaya calısıorm :D
    sevgılerr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))