Benim Canım Teflerimmmmm :)


Kına gecem bıttı gectı halaa hazırladıklarımla ugrasıyorum ve onları cok sevıyorum :) Bakıyorum bakıyorum ah yıne olsa da yıne yapsam hazırlansam hazırlasam dıyorum.. Kına gecemde daha once gordugunuz resımlerde teflerım vardı,o teflerı bı yerden yaptırmıstım sonra yetmeyınce bır de kendım ugrasıym demıstım ve yapmıstım superde oldular herkes cok cok begendııı vee hatıra olarak aldılar benden;cok sevdım ben bunlarla ugrasmayıı sureklı ıs halıne gelsın ıstıyorum sankı :)
Bakın bakalım yaptıgımı begenıcekmısınız ellerımle hazırladıgım guzel teflerımı dılersenız sızın ıcınde yapabılırmm :)) 
Sıparıslerınızz alınırrr vallaa benden solemesııı :) Kına dogumgunu partyler dugunler hersey ıcın yapabılırm... 
Valla :)))













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))