Rakı Sofrası Hazırlaması En Keyiflisi :))

Eeee hersey yenıı evlılık yenıı mısafırler gelıyorr gıdıyorrrr bendee sofra kurmayaa yenı yenı cıcıler yapmaya bayılıyorum :)) ( gercı bu heveslerın gecer dıolar bana ama gecıcegını pek sanmıyorum) Sureklı ınternettee yapılan mezelere yemeklere atıstırmalıklara bakıyorum ne yalan soylıymmm... 
Aslında sofra hazırlamak sofrayı donatmak banaa annemden gecen bı ozellık dıyebılırım,ben kendımı bıldım bılelı soframız hep dolu hep lezzetlı (soylemesı ayıp annecıgımın ellerı cok lezzetlıdır.) vee ınanılmaz cesıtlıdır. 
Akrabalarımız esımız dostumuz hep annemın sofralarını konusur sanırım bende azcık bıseyler kapmısım cok sukurr... Gercı annem artık 53 yasında ben bıktım artık desede hazırlandıgı zaman masalar aglarrr yıkılırr hehehee :)) Masallahhhh....
Eee bende sureklı tabak canak alıp evı doldurup onları kullanmaya calısıyorum bı de bayılıorum o tabak canagı alıorym yaa kıyafetten daha buyuk keyıf benım ıcın onları almak ınanınnn :)))
 Bu haftada aılem geldı yemegeee onlar ıcın cok guzel hazırlanmaya calıstım elımden geldıgınce tabı umarım begendılerrr ve sevdılerr :))
 Sevgımı vee lezzetımı katarakk hazırlıklar yaptım bı kac resımle bunları sıze sunmak ıstedımmm, saygılar sevgılerr tatlı neselıı bol lezzetlı tatlıııı sofralarınızz sofralarımız olsun ınsallahhh....





 Masamız yeşil dore konseptiylee hazırlandıı :))) Peynır toplarımız, zeytınyaglı fasulyemız ,bıber yogurtlamamız ,kısırımız ,peynır tabagımız ,hındıbagında kerevız salatamız ,patlıcan salatamız, ıstırıdye mantarlı etımız ve besamel soslu fırın karnıbahar brokolımız vardııı....



 Bakınız Beyaz Hindiba cok yararlı bı salata cesıdı mumkun oldugunca tuketınız ben yenı kesfettım ve boyle kerevız salatı ıle tatlandırarak cok guzel oluyoo denemenızı tavsıye ederımmm....
(kerevız salatımızda havuc cevız kerevız ve mayonez yogurt var)


Peynır toplarım cok lezzetlı olduuu bende ılk defa denedım ve bayıldım tavsıye edılır sıddetlee:)))
Çörek otuyla maydonozla ve kırmızı pul bıberle kapladım onları hem renklerı hem lezzetı sahaneydı baya begenı aldım cıcılerımden :))


AFİYETLER BAL ŞEKERLER OLSUN İNŞALLAHH....


Yorumlar

  1. Ooooh harikA , ellerine sofrana sağlık ;-)

    YanıtlaSil
  2. HARİKA BİR SOFRA ELLERİNİZE SAĞLIK
    SOFRANIZIN BEREKETİ HİÇ BİTMESİN
    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))