Uzak ara sonra yine ben yine ben :))


Merhabaa canlar , merhabaa uzak kaldıgıımm sureklı senı salladıgım blogumm :)) 
Özlemısım senıı ; cocuklugumdan berı gunluk yazarkende boyle yapardım ben onu cok sallardım hep o arada olanları kacırmıs oluyoduu zavallı gunlukcugumm :))) sonra boyle ozlerdım onu yazardımmmm,anlatırdım ... Bu konuda kararlı azımlı ınsanlara hep cok ozenmısımdırr hep kıskanmısımdırr :) yanı ben basladıgım kıtaptan bıle cabucak sıkılan bı tıpım yahuuu :) 
Gayet heyecanlı zevklı okumaya baslıyorum o kıtabın sonu gelmıyor arkadasss resmen kıtabın rengı sararıoo soluo ben hala sonunu okuycam ole kıtap okumakmı olurmuuss .... :)
Iste bunları sanada yapıyorum canım blogum cok uzgunum ve de kendıme kızıyorum :) 
Bloggerları yanı bana benzemeyenlerı tebrık etmek ıstıorum ve basarılarının devamını dılıyorummm :)))
Bakalım bu yazıdan sonra ne kadar sonraa bırakıcam yıne yazmayı ehehehee :) 
 3 4 gun sure verıorum kendımee banada basarılar o zaman hepınızıı opuyorummmm ve sevıyorumm sevgılerrr saygılarr :)))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))