Ben Diyim Mucize Siz Diyin Hosgeldin Nerelerdeydin

  1. Ben diyorum Mucize Nasıl Demem ki O kokuyu Duyduktan sonra Böyle Dogdugunda Koynuma verdıklerınde sustugunda Sıcaklıgını hıssettıgımde Bana Guvendıgınde gözlerimin İçine Baktıgında Vee tabıkı Bana ANNE Dediginde 🙏🏻😊❤️ Anne oldum Büyüdüm Büyütüyorum Allahım bu nasıl güZel bir duyguymus tarif edemiyosun ki Canının Parcası nefesinmis İçin titriyooo her baktıgında Annemi Sevgisini Bize olan Aşkını Koruma içgüdüsünü Anladım Şakkadanak kucagıma verdıklerınde 🤓❤️🙏🏻 Her gün yeni bişey öğrenmiyomusunuz Sizde Hergün Uykusuz kalsanızda o gülünce Anne diyince gecmiyormu siZde de o yorgunluk uykusuzluk Sinir harbi valla bende hemen geçiyor 🙈 Şimdi dıyceksınız ki Nerdeydin bugüne kadar niye bloguna yanı Hatıra Defterıne  (benim için öyle ) yazmadın cocuk olmus 20 aylık eee Anacım olmuyor be öyle cart yazıym curt yazıym he gezıyorum tozuyorum eglenıyorum ama iş okuma yazma kısmına gelınce KIVIRIYORUM 😬🤓👌🏻 Bugün de bi gaza geldimki sormayın ıkı gün sonra unutmazsam ıyı 🙈🤓😬😻 ıphone da app bulunca oturdum yazmaya kım oturcak pc nin basına pc mi kalmıs ayol elmalarımız varken 🤓 aslında benı yakanda o elmalar 🙈 tembellk yaptı bende gun boyu gır ınstagrama oturup yazma anca profil gez kım nerde ne gıymıs ne yemıs kım tutmus kım getırmıs kım yemıs kıme kalmamıs hanı bana dıyen kım anca onlara bak 💪🏻💪🏻 ama ıg de fena ya bagımlılık hastalk gece ona bakmadan uykum gelmıor arkadas bende mi oyle yoksa siZ de benim gibi manyakmsnz 😬 ayy konu nerden nereye geldı yahu hedıye mucıze derken yınw geldım ıg ye yemın ederım Ruh hastasym heralde hahaha 🤓😂 Ben döniym Mucizeme(uyanma vaktidee)🙈 Allah'ımın bana hediyesi lütfu Allahım ısteyen herkese Nasip et Anne Baba olabılecek herkese Gercekten kalbımle dua edıyorum Güzel evlatlar Ahlaklı merhametli insanlar yetiştirmeyi Nasip etsin Allahım Şansları güzel olsun 🙏🏻❤️ Bu arada bana da Hosgeldin size de hayırlı olsun 😬😬👌🏻👌🏻💃🏻💃🏻💃🏻


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))