Sen Seversen Kediyi Köpeği Doğayı 👍🏻💚

Dogduk Büyüyoruz sıfırdan ögrenıyoruz sevmeyı emeklemeyi  yürümeyi koşmayı konuşmayı herşeyi ! En Önemlisi Sevmeyi Sevgiyi Öğretiyoruz yavrularımıza Sen öğretirsen Kediyi Köpegi Karıncayı Arıyı Ağaçları Çiçekleri senin Yavrun da Aşkla Bakar onlara Sen kovalarsan o da kovalar sen mama verırsen o da verir yemini Suyunu İlerde Bi kap su koysun dıye uyarmazsın Evladını 👍🏻❤️ O kadar GüZel Bişey ki  o Sevgıyle büyümek Büyütmek Tarifi Olmaz O beslerken severken gurur duyarsın hem kendınle hem onunla 😍 Hayvan seven insan vicdanlıdır merhametlidir hee tabiki huylanan korkan ınsanlar vardır saygı duyarım ama nefretle bakmak nefretı yavruna asılamak benım ıcın kabuledılebılır bi durum degil malesef benim İçin nefret eden insan Vicdansız ınsandır ...                                         Ben Öğretiyorum Kediler için sokaktayız Köpekleri gorunce havalara ucuyoruz karıncaları bile Beslıyoruz Kelebekleri seviyoruz ugur böceklerini Kolumuzda gezdiriyoruz 🙏🏻❤️ Kızımda en cok ıstedıgım sey Hayvanları sevsın dogasını korusun vicdanlı bir evlat olsundu eee Ben başladım oyle Büyütmeyee Darısı Yapamayanların Basına 🙏🏻😍🤓👍🏻🦋                                                     Sevin Sevdirin O da Sevgiyle Aşkla Büyüsün Ne verirsen  ne öğretirsen O Gelir Seninle    ❤️🙏🏻                 

                

      

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))