İNSTAGRAM

31 Mayıs 2011 Salı

31 Mayıs Dünya Sigarasız Günü....

Bugün sigarayı bırakma - DÜNYA SİGARA İÇMEME günüymüş..İçenler bugünlük içmeyin:P Şaka bi yana da bırakınnn :)) Aslında bu günü biliyodum şurdan, çalışma arkadaşım hemde canım ablamın sigara bırakma günü bugün.. 2 sene önce 31 mayıs'ta bırakmıştı sigarayı ve kaç yıldır hiç içmiyooo(kendi iradesiylee )... Bende 26 senedir çok şükür sigaraa içmiyorummm :)) Etrafımdaki çoğu insan sigaradan kurtuldu başta da sevgilimm olmak üzeree:))) He diyceksiniz belki içenler, içende gidiyo içmeyendee, en azından keyif yapıyoruz diyebilirsinzz.. Amaa yazık değilmii o pis dumanı içinizee çekiyosunuz hemdee cebinizeee yazık değilmiiii :)) (sananee demeyin ehehe) 
Sevgili Anneciğimde 7 aydırr içmiyodu SOĞUK LAZER 'le kurtuldu sigaradan kezaa Müdürümde ama ikisidee bu haftaa ölesinee güyaa içmeye başlamışlarr :)) hattaa paket taşımaya başladılarr ...
Bende içenleree burdan duyurymm dedim belki bu dünya sigarasız günündee bırakmaya karar verirrsinizz biliyorumm cok zor amaa ..İçmeyin yaa kendinizeee cebinizee etrafınızaaa zarar vermeyinnn,fena olmazmııı arkadaşlarr ...:))) Bu arada sigara içilmeyen yerler restaurantlar cafelerdenn yana değilim haberiniz olsunn :)) Çok sıkıntı oluyooo(bana değil tabidee :)) bide komik oluyoo hoppaaa herkess dışarıı hoppaa herkes dışarııı  :)))Güzel havalandırmalarlaaa ıyıı calısannn sistemlee aslında fenada olmazz....İlk başlarda herkes baya isyandı ama şimdi bakıyoruzda herkes razı ve alıştı :))) Dumansız hava sahasındaa oturuyo herkess fıstık gibii :))Ama yine söyliyimdeee ;
Dikkat edin!!!Cezaa yemeyinn .....

2 yorum:

  1. sıgara ıcmek saglımıza we yanımızdakılere zarar bende askımı zehırlemeyeyım dıye bıraktım sıgarayıı bıraz kılo alınıyo ama olsun :)

    YanıtlaSil
  2. canım sevgılımmm en ıyısını yaptınnn :)) olsn artkk sıgraa ıcmemen daha onemlıı:)

    YanıtlaSil