Pazar Günü Ne Giyelimmmm :)


 Pazar günü  hava çookk güzel olucakmış canlarımm...Malesef Cumartesi diyemiyorum yağmurlu gösteriyoo bende çok üzülerek bu haberi veriyorum size :) umarım öyle olmaz diyorum yinede..Bizde sevdiceğimle sınavlarda olucaz cumartesi -pazar .. Eğer aranızdan açık öğretim sınavlarınaa giren varsaa şimdiden başarılar,sınava girmeden önce çikolata yemeyi unutmayın:))) (zihin açar :P)  Bendee kafamdaa renklii cıvıl cıvıl bişeyler hazırladım :) Renkli pantolonlarımızı giymenin zamanı gelmedimi sizcedee, benceee geldiii ...  :))) Eeee hazırladımm heralde hepimizin bunlara benzer kıyafetleri takıları vardırr, ben buna uygunn hazırlandımm :))))  Güneş gibii sarı olalım dedimm sarılar sectimm zaten cok da severim sarı renginii :))  Bu yazımın favori rengiidir kendisiii ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))