Yıpranmış saçlara son :)))

Kendime süper saç bakım ürünleri buldum :) ,saçlarınız ,saç uçlarınız boyadan,fönden veya orealden yıprandıysa cok iyi gelicek ürünler bunlar..Kuaförümde olan bi kremi ben strawberry'den aldım arkadaslar.İstanbul'da kuaforlerın çoğunda satılıyo bu urun  Schwarzkopf  Bonacure serısınden Repaır Rescue saç uçları ıcın acıl kurtarma kremı,saç uçlarına sürüyoruz ve kuruluyoruz,fiyatı Kuaforlerımızde malesef  80 - 90 TL  ye satılıyor,ama ben Strawberry'den 31 TL'ye aldım :)))Gerçekten süper bi ürün bu ,benim gibi saçınızla çok oynuyosanız kesinlikle kullanın derim özellikle sarı saçlı arkadaslarım..
Yeni gelen ürünlerimin arasında malesef yok,(1 ay önce sipariş vermiştim bu üründen)sitede bulamadım ama tekrar satışta olur dıye beklemedeyim.. Çıkarsa sakın kaçırmayın ...

Yeni gelen ürünlerimden bir tanesi  Bonacure serısı Repair Rescue Amino Takviyeli Onarıcı ve güçlendirici saç bakımı.Daha yumuşak, güçlü ve canlı saçlar ortaya çıkarıyor.Kullanımıda cok basit saça ortadan uca doğru uyguluyoruz ve 10 dk sonra duruluyoruz..Fiyatıda 23 TL.Biraz küçük ama bakalm bana ne kadar gidicek.. :))

Diğer ürünüm ise bi arkadaşım tavsiyesi ile duydugum Goldwell 60 Saniyelik Bakım..Kuru ve hasar görmüş saçlar için bu sac bakım kremi.Bakalım bende bu hafta kullanmaya başlıycam detayları sıze sonra soyleyebılırm ama duyduguma gore gercekten basarılı bı urunmus,arkadasım sureklı bu urunu kullanıyo ve sacları sarı baya bakımlı duruo ve yumusacık ayrıca fıyatıda yıne Strawberry'de cok uygun 28 TL hemde 200 ml. :)Strawberry'den daha önce sipariş verenler vardır mutlaka vermeyen arkadaşlarım varsa rahatlıkla sipariş verebilirsiniz ürünleriniz 1 hafta 10 gün de teslim ediliyoo dikkatinizee:))  Güzel bakımlı havalı saçlaraaa kızlarrr :))))  Öpüldünüzz.. :)

 




Yorumlar

  1. Que blog tan way que tienes :D te dejo mi direccion por si me quieres visitary si quieres pues te unes :)

    curiosidadescuriosas.blogspot.com

    un besete!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))