Digital Fotoğraflarınızı pc'de Bırakmayın..

Bir zamanlar yanı su digital makinalarımız yokken resim çekerdik ama tab ettırırdık cunku bı anlamı olmazdı makınada durmasının :) şimdi ben cekiyorum taaa 3 yıl oncekı resimlerimden bile saklıyorum makinamdaa :)) yaptırmıyodum artık yaptırmaya basladım nedenmı bı sıte buldum,  fotoev.com diye keşfettikten sonra artık bastırıyorum resimlerimi kargoyla 1 günde evıme yolluyolar:) hemde tanesi 0,25 0,35 tl 'den başlıyo tabı daha yüksek fiyatlarda var kalıtesınee buyuklugune gore fıyatları  değişiyo bide +kargo ücreti var 5 tl ..Dışarda yanı yakınımzda olan fotografcılarda 
0,65 tl den başlıyo tab ettirmek . Bence resimlerinizi çökebilecek pc'lerde bırakmayın sonra benım gıbı cok giden resim için üzülebilirsiniz :)) güzel güzel albümlerde almaya başladım tam eski usüle ama kalıcı usüle döndüm diyebilirim.. :)) Güle güle yaptırın resimlerinizi oturup albümlerinizden çevirip çevirip bakın, hem misafirlerinize gösterirsiniz  :))))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur Volume bilmem Kac 😍

İşte Rakı Sofrası Böyle Olur.... :)

Bırak Dağınık Kalsın Saçların Ayyy Oyuncakların :)))